Gårdagens köp:)

Tänkte berätta vad jag köpte igår på mässan. Först mitt favoköp är nog ett svart träns från Titti. Det har en glansig nosgrimma och ett jättesnyggt pannband med stora stenar. Love it<3
Jag köpte också ett HV polo schabrak, mörkblått i dressyr och en HV polo väska i svart o vit:) köpte ett par vita tävlingshandskar som jag tänkte ha när jag tävlar Simba.
Det var det jag köpte detta året, inte så mycket men jag får spara rejält till Falsterbo i sommar:D

Idag har gjorde inte jag så mycket förutom att rida då men nu äter jag chips och tittar på Holby City.
Godnatt<3


Kommentarer
Lina:) säger:

gud vilket snyggt schabrak, älskar det<3
var köpte du det på mässan ska dit imorgon:)

Svar: tack, köpte det på charlies:)
Emma Christiansen

2013-04-27 | 21:55:15
Elin säger:

Grymt snyggt träns. Har oxå ett sådan väska fast i blå:)

2013-04-28 | 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback