Hemåt från GHS!

Hejsan :)
Är på väg hem nu från Göteborg Horse Show. Det har varit en jätte rolig dag, har handlat mycket roliga och användbara saker. Tänkte skriva lite mer detaljerat vad jag köpte och lägga upp nån bild imorgon:D

Jag tittade på bloggkampen och Linn o Malin vann, det tyckte jag va superkul för jag typ hejade på dem:) hehe. Tittade på när Ninja la silla, Rolf-Göran Bengtssons häst avtackades. Det menas att den ska gå i pension och då tackar man hästen för åren och ger massor av applåder:P Vi såg på show mountin games och på världscups finalen. Synd att roffe inte vann men men.

Imorgon ska jag inte göra så mycket hade jag tänkt, kanske ska jag och pappa till Helsingborg och kolla moppe och så vill jag till en kompis och sova över hos henne. Men jag får se hur det blir. Ska nu försöka att sova i bilen för jag är jätte trött så godnatt:D
Kram<3


Kommentarer
maja s säger:

åå jag vill oxå dit och shoppa :) hehe

2013-04-27 | 15:38:22
Cornelia Svensson säger:

Håller med dig ville också att roffe skulle vinna:)

2013-04-28 | 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback