In the city

Hejsan svejsan:)
Har idag varit och tittat på mopeder, och jag hittade en skit snygg som jag verklige ville ha MEN... Den fattades en LITEN detalj. men ganska viktig en, den hade inget helljus och iochmed att vi bor på landet där det inte finns några lyktor eller sånt så är det ganska bra att ha. Så det är bara att leta vidare.
Kl. 12:00 hade jag bokat en tid hos frisören, då jag skulle klippa, tunna och slinga håret. Efter 4 timmars väntan var det nästan klart, men efter 20 minuters föning var det klart. Älskar färgen och längden på det, en riktig sommarfrisyr. Vad tycker ni?? I LOVE IT<3.
Imorgon står det tävling på schemat med Simba, blir en LA och en LB. Kommer med mer uppdatering imorgon så Tjao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback