Pay and jumpen gick...

jätte bra enligt mig och derbyt det som räknas ju. Virran var lite seg men vi nollade och lika sant med Simba fast hon var snabb som tåget, hon tyckte nog det var jätte kul att komma ut på "hopptävling":)

2 små saker med som jag tyckte ni skulle få veta, att på onsdag ska jag åka och kolla på en moped i Malmö som jag kanske ska köpa. Om vi tycker den ser bra ut.
Den är typ helt ny och har bara gått 499 km, och helt okej pris också:)
Bild nedan på den får ni. Och att min klänning kom idag, den är s*it snygg, verkligen älskar den:) Men nu ska jag sova så godnatt my lovers<3


Kommentarer
sanna säger:

gud så snygg moped. vad heter märket? :)

Svar: visst ee den, märket heter sym fiddle:)
Emma Christiansen

2013-06-14 | 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback