Jag!

Tjena! Rubriken säger allt som ni ser men i och med att detta är mitt första inlägg på bloggen så tänkte jag skriva lite om mig själv:) Jag tänkte börja med lite fackta.

Jag heter Emma Oda Gisela Christiansen och 15 år, jag fyller år den 24 februari och är då fiskarna. Jag bor i Skåne lite utanför Klippan.
Min favoritfärg är lila och vit och favoritmat är thailändskt. Jag är en rolig, snäll tjej som älskar att röra på mig och rida:)
På fritiden spenderar jag den mesta tiden i stallet eller på hästen. Själv har jag en C-ponny vid namnet Venus W men kallas Virran för hon är så busig:) Och så har jag en D-Ponny som heter egentligen Simsalabim men hos oss heter hon Simba. Jag tävlar både hoppning och dressyr upp till LA men i år satsar jag på nationellt med Simba i dressyr:D
Jag hoppar också trampolin på onsdagar i Klippan, man tex gör volter och andra saker på en stor, fyrkantig "stuttsimatta" (vet ej hur det stavas)
Men jaja nu vet ni lite om mig och så, då hoppas jag att ni har "roligt" när ni läser min blogg och fortsätter att göra det.

Ps. (Eller vad man skriver) jag kommer att blogga så mycket det går så i och med att jag hat fullt upp hela veckorna men jag ska göra så gått det går:P
Pss. Bild nedanför på mig och på mina hästar. Simba den bruna och Virran den fux-färgade.   Psss. Som ni ser har jag flyttat min blogg hit:) ja kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback