Life goes on:D

Sitter nu på bussen på väg hem från Ängelholm. Var på berndtssons och gjorde teori (eller vad man säger) till EU-moped som jag då ska ta. Det var första dagen idag lixom. Ska dit idag då, imorgon, på onsdag och på torsdag. Sen ska jag göra ett prov där jag ska få minst 52 av 70 rätt. Vi fick läxa idag och dem sa att vi skulle få läxa varje dag. Det kommer bli jobbigt men det är värt de sen nä jag slipper ex ta bussen till skolan varje morgon:)
Så min läxa till imorgon var:
• Läsa sid. 6-45 i am-boken
• Lös uppgifter på sid. 4-51 i arbetsboken. Det är inte lita att läsa men det är bara att jobba på:)

När jag kommer hem ska jag mocka och sånt och så ska göra läxan:) kl. 17:00 är det dressyrträning sen ska jag inte göra mer så jag tar och äter, duschar sen går jag och lägger mig så jag är pigg imorgon. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback