Mar. 23, 2013

Ja jag har ju inte skrivit så mycket dem två senaste dagarna för jag har inte haft något roligt att skriva om:)

Igår kom jag hem sent typ vid 22:00 för vi hade stor handlat lite över allt tex. på väla, citygross och hööks och några fler men iallafall så köpte jag på väla ett par vita byxor och på citygross schampo och balsam om hårinpackning till håret såklart :) hehe<3
Jag kände mig riktigt kränge igår för vi köpte 65 påskägg och godis för över 400 kr. Det var till mammas jobb som tur var för annars hade jag varit riktigt tjock nu :D

Idag ska jag rida Virran någon stans. Antingen i skogen, på banan eller nere i ridhuset. Och i eftermiddag ska jag och pappa åka och kolla på moppe idag igen. Kl 17:00 idag ska jag till min kompis Josefine på film kväll för hon fyller år idag och då ska vi kolla på skräck film ;P men måste sticka nu så kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback