Det var längesedan✪

Hallo allihop som ni har märkt så har jag inte bloggat på några dagar pga att jag hade glömt lösenorde, känner mig så klantig. Jag glömmer aldrig lösenord men men. Försökte att återställa det men lyckades tyvärr inte, så idag satt jag och försökte och jag lyckades:) jippi tänkte jag, äntligen. Det har hänt så mycket spännande och roligt de senaste dagarna, lite bullshit också men sånt måste man tåla.

Det "viktigaste" som har hänt var nog förrförra lördagen då jag tävlade Simba i sösdala. Det gick super bra, samtidigt blev jag färdig kvalad till ungponny SM. Fattar ni SM bara UNGPONNY SM men det är ju SM ändån. Jag är så lycklig att jag efter alla dessa år av stenhård men s*it kul träning har kommit så långt i ridningen. Tycker själv att jag är värd detta. Nu hoppas jag bara på att bli antagen, för det är endast 12 st tror jag som får va med. Och det är bara dem bästa. Men ni får hjälpa mig att hålla tummarna👍

Det hände en tråkig sak oxå förra veckan. Våran granne hade en jätte fin svart hingst, som såg ut som en sagohäst helt overklig nästan. Såg ut som om han travade på moln, hur fin som helst. Och då förra veckan fick jag reda på att han hade fått kolik och fick avlivas, helt sjukt en sådan fin häst borde inte få dö. Både jag och Love stannade och kollade på honom och pratade om hur fin han var och tyckte att han var inte värd att dö:(.

Men nu får vi inte deppa mer här kommer lite roligare "stuffs"

I lördags var jag på PinkParty på väla i Helsingborg med min kompis Evelina. Det var riktigt kul.

Evelina sov över hos mig till söndagen, och vi åkte till Perstorp för jag skulle tävla hoppning med Virran. Jag skälv tyckte det gick super iallafall och det är det viktigaste. I LB blev jag 4:a och Virran kändes hur fin som helst, flög över alla hinder, tvekade inte en enda sekund och bara gav allt. Så vi var jätte nöjda. I LA gick det inte lika bra men bra. Hehe:). Hon kändes väll helt ok inte helt framåt då som innan. Tyvärr blev det 2 rivningar men det är jag nöjd med, iochmed att det var den enda LA jag har klarat utan att ramla av eller blivit utesluten så det blev en lyckade helg denna med.

Det se inte hänt så mycket mer än det gamla vanliga, så det var allt.
Kram<3


Kommentarer
Nadja K säger:

Ååå va kul att du kvalat till SM håller tummarna på att du kommer med<3

Svar: tack så jättemycket:)
Emma Christiansen

2013-05-29 | 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback