Godmorgon bloggen och alla andra✪

Idag är det måndag och jag ska inte göra något speciellt, förutom att rida då men det gör jag typ varje dag.
Jag tycker att ibland är det inte kul att ha en blogg för man har inget intressant att skriva om. Bara en massa uppdateringar om vad man gör ock så, hur tråkig blogg som helst. Tycker inte ni det?
Jag undrar lite vad man som bloggarna kunde göra åt saken men jag kommer aldrig på några bra idéer.

Alltså titta bara på Nellie Berntssons blogg, den är ju ganska stor eller ja riktigt stor. Jag tror att förutom att hon är model och har varit med i ponnyakuten så hade hon haft riktigt många läsare i alla fall, och alla som läser hennes blogg fortsätter att läsa den också, mycket för att hon skriver varierande inlägg både om vad hon tycker och vad andra tycker.

Jag är en helt vanlig tjej som inte är känd på något sätt. Lika vanlig som Nellie men man kan sägs att hon har fått ett litet försprång, inget dåligt med det liksom. Jag hade nog tackat ja till allt det hon har men då hade jag inte varit jag, och då hade Emma Christiansen inte funnits♡.

Skälv tycker jag att jag tänker för mycket på andra, det är bra men om man typ aldrig tänker på sig själv, får man dåligt självförtroende. Visst jag vet att jag är bra på mycket och att jag kan. Jag är mest rädd för vad andra ska tycka eller tänka om mig.

Tänk dig att jag ska lägga ut en bild på Instagram, själv kan jag inte bara ta en bild och lägga ut den med en text så där. Jag sitter länge och tittar på bilderna, är dem snygga nog eller ser jag bara fjantig ut. Texten då den är ju ute särskilt intressan heller.
Men vad gör man? Vissa är sådan men som gubben på tven säger, det mesta blir bättre med tiden :)

Ska försöka att inte tänka på andra lika mycket, för mår inte jag bra så kan jag inte hjälpa andra så man så tänk mycket på både sig själv och andra. Ska själv skärpa mig på bloggandet och ha mer varierande inlägg om både mig själv och andra.

Bara hoppa och tänk på något annat♫

Ska snart gå av bussen för det är ju skola idag men ni får gärna kommentera om hur inlägget var och sånt. Själv är jag ganska osäker men vill man något måste man våga.
Kram♡♡

 


Kommentarer
Sofia säger:

Bra skrivet:) håller med dig<3

2013-05-13 | 14:49:15
Bloggadress: http://Sofiacarlsson.bloggplatsen.se
Kajsa L säger:

Mycket bra är själv lite sån som du.
Fast du är så sjukt fin<3

2013-05-13 | 14:50:45
Lydia säger:

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en komentar :)

2013-05-23 | 11:48:06
Bloggadress: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback