Tagga två allsvenskor:P

Hejsan sitter nu i lastbilen, äter frukost och är på väg till dagstorp för att tävla allsvenskan i dressyr med Simba:)
Idag är det ju 1 maj så vi är lediga från skolan. Dagen ser ut så här...
Nu på morgonen är jag i dagstorp med dressyr laget och ska då tävla Simba i LA:1 och allsvenske programmet.

Efter jag har ridit klart där så ska vi hem och lämna Simba och hämta Virran.
Med Virran åker vi till Åstorp och ska tävla allsvenska i hoppning:). Så jag hoppas att vi hinner hehe. Och ikväll ska jag bara vila mig till imorgon så jag vaknar för det är ju skola:D

Igår firade vi Valborg hemma hos mammas syster alltså min moster. Där grillade vi och så kollade vi på när dem eldade majbål:)
Men jaja önska mig lycka till idag så hoppas jag att ni får en lika bra dag som jag.
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback