Veckoplaner:P

Hejsan:)
Idag har jag varit i skolan som alla andra tråkiga måndagar, efter skolan tog jag busen till Klippan. Där gjorde jag vägmärkes test inför moppe kortet och jag klarade de:) Är så glad för nu har jag bara 3 test kvar på datorn och ett test i Klippan sen kan jag göra det stora provet.

 

Veckans planer ser ut såhär!
Måndag: Dressyrträning med Simba
Tisdag: Hoppträning med Virran
Onsdag: Vårvandring med skolan hela dan typ, ska bli sk*t kul:P Trampolinträning och love sover över.
Torsdag: Tävla hoppning med Virran på ÅPK (LB)
Fredag: Tävla dressyr med Simba i Malmö (LA:1)
Lördag: Göra lite körkortstest och slappa.
Söndag: Vet inte riktigt vad jag ska göra, men om det är varmt och soligt ska jag no sola lite:)


Det var min vecka, ganska full av saker som måste göras men men. Har inte så mycket mer att skriva nu så.
Kram<3
ps. Love på bilden i januari. Läs gjärna hennes blogg på http://mylovees.bloggplatsen.se/

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback